In vizor

Tichetul de energie rămâne la un click distanță

Cererile se depun în continuare online, în aplicația informatică EPIDS

Perioada în care se acordă sprijinul pentru plata facturilor la energie electrică, instituit prin OUG nr. 35/2025, este 1 iulie 2025 – 31 martie 2026. Prima etapă de depunere a cererilor (pentru lunile iulie și august 2025) s-a încheiat la 27 septembrie 2025, însă persoanele vulnerabile care nu au aplicat până atunci pot solicita în continuare tichetul de energie. Important: sprijinul se acordă începând cu luna înregistrării cererii, dacă sunt îndeplinite condițiile de eligibilitate.

Cum depui cererea

  • Online, în aplicația informatică EPIDS: epids.mmuncii.ro
  • Fizic, la sediul primăriilor sau la oficiile poștale

Cine este eligibil

  • Persoane singure cu venit net lunar de cel mult 1.940 lei
  • Familii cu venit net lunar/membru de cel mult 1.784 lei
  • Domiciliul în România sau reședință legală pe teritoriul țării

Ce oferă sprijinul

  • Valoare: 50 lei/lună
  • Destinație: plata facturilor la energie electrică
  • Valabilitate: până la 31 martie 2026
  • Modalitate de acordare: nu se plătește în numerar și nu se virează în cont bancar

Cum se face plata facturilor

Plata se efectuează la oficiile poștale, pe baza facturii emise de furnizorul de energie electrică. Tichetul nu trebuie prezentat la momentul plății. Sprijinul poate fi utilizat în termen de 12 luni de la ultima încărcare, iar soldul rămas poate fi folosit oricând între 1 iulie 2025 și 31 martie 2026.

Situații de actualizare

Dacă îți schimbi domiciliul sau se modifică componența familiei, trebuie să depui o nouă cerere în aplicația EPIDS pentru actualizarea datelor.


Reține: Programul rămâne accesibil „la un click distanță”, iar depunerea online în EPIDS este cea mai rapidă metodă de a obține sprijinul, cu condiția să îndeplinești criteriile de eligibilitate și să completezi corect cererea.

 

Exit mobile version